قیمت المنت فلنج دار با کیفیت بالا

(21 customer reviews)

برای اطلاع از قیمت، دریافت مشاوره و خرید با شماره 02133909017 تماس بگیرید.

دسته:

المنت های حرارتی به دسته های مختلفی تقسیم می‌شوند. برخی از این المنت ها همچون المنت فلنج دار، کاربرد صنعتی بیشتری دارند و برخی دیگر همچون المنت های میله ای کاربردشان در ساخت لوازم خانگی و امثالهم بیشتر است. در این محتوا قرار است درباره خرید المنت های فلنج دار و همچنین قیمت روز آن، توضیحاتی را ارائه دهیم. اگر شما هم قصد خرید این قطعه پرکاربرد صنعتی را دارید، ما را در ادامه همراهی کنید.

خرید المنت فلنج دار اورجینال و با کیفیت

همان طور که می‌دانید بیشترین کاربرد المنت های از نوع فلنج دار برای گرم کردن مایعات است. هنگامی که قصد خرید این المنت را دارید باید توجه کنید که دقیقا در چه موقعیت و محلی قرار است از المنت فلنج دار استفاده کنید. اگر به دنبال گرم کردن سریع مایعات هستید و سرعت اهمیت بالایی برایتان دارد بهتر است از نوع مستقیم این المنت بهره ببرید. اگر خوردگی و عمر بالای المنت برایتان اهمیت دارد بهتر است سراغ نوع غیر مستقیم این المنت بروید.

لیست قیمت المنت فلنج دار

همان‌طور که اشاره شد، المنت های فلنج دار به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند و کاربردهای هر کدام از المنت ها نیز متفاوت است. برای تعیین قیمت المنت فلنج دار ابتدا باید نوع آن مثلا المنت آبگرمنی، المنت تانکری، واشر دار، ضد انفجار و … مشخص گردد.

مورد دومی که در بحث قیمت گذاری المنت های فلنج دار مطرح است نرخ ارز می‌باشد. از آنجایی که مواد اولیه المنت حرارتی نیز همچون اکثر قطعات صنعتی وارداتی می‌باشد بنابراین نرخ ارز بر قیمت تمام شده این المنت ها تاثیر گذار است.

با توجه به مواردی که مطرح شد، نمی‌توان قیمت ثابتی را برای المنت فلنج دار در نظر گرفت. بنابراین لازم است با شماره کارگاه هیتر هدف 02133909017  تماس بگیرید.

مشاوره خرید المنت فلنج دار

المنت فلنج دار چیست؟

المنت فلنج دار زیر مجموعه ای از المنت های حرارتی محسوب می‌شود که کاربردهای متنوعی در صنعت دارد. همان‌طور که از اسم این المنت نیز پیداست، فلنج اصلی ترین عنصر سازنده آن محسوب می‌شود و از اجزای سازنده دیگر المنت فلنج دار می‌توان به چندین پین کوچک و تعدادی لوله در اطراف فلنج اشاره کرد.

المنت های فلنج دار را بر اساس نوع گرمادهی و استفاده به دو دستی کلی : المنت فلنج دار مستقیم و المنت فلنج دار غیر مستقیم تقسیم می‌کنند. عیب اصلی المنت های مستقیم میزان خوردگی بالاست و عیب المنت های غیر مستقیم در گرما رسانی پایین تر نسبت به نوع مستقیم است.

خرید المنت فلنج دار

المنت فلنج دار ساخت هیتر هدف.

المنت فلنج دار

خرید المنت فلنج دار

المنت فلنج دار

المنت فلنج دار هیتر هدف

کاربردهای المنت فلنج دار

اصلی ترین کاربرد المنت فلنج دار در مخازن نگه داری مایعات است. همچنین این المنت در:

  • استخرها
  • دیگ های بخار
  • مبدل های حرارتی
  • چای ساز
  • سماور برقی
  • صنعت شیشه
  • آبگرمکن ها
  • تانکرها
  • صنعت پلاستیک
  • کارخانه های بسته بندی
  • سردخانه ها
  • مراکز خشک کنی گاز و …

اشاره کرد. به طور قطع استفاده های دیگری نیز از المنت های فلنج دار صورت می‌گیرد. موارد ذکر شده مهم‌ترین کاربردهای این المنت به شمار می‌رود.

المنت فلنج دار (Flanged element) نوعی دیگر از المنت های حرارتی می باشد که از عنصر یا ماده ای به نام فلنج برخوردار است. به منظور تولید گرما بیش از 230 درجه این المنت را می سازند. المنت های دارای فلنج کاربرد های وسیع و عریضی ندارند اما در صنایع کاربرد های متنوع و گوناگونی دارد که در بعضی از مواقع از ضروریات شمار می رود. این محصول به دو دسته فلنج دار مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود که هرکدام ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند.

ساخت المنت فلنج دار

بسیاری از افراد در قسمت نظرات و در فرم سوالات درباره ساخت المنت فلنج دار سوالاتی را مطرح می‌کنند. ساخت المنت فلنج دار در منزل و یا محلی به غیر از کارگاه ها توصیه نمی‌شود زیرا ساخت المنت امری نیازمند تخصص است و نیازمند مواد اولیه است و از طرفی ساخت آن بدون دانش، ممکن است خطرساز باشد. پس بهتر است از انجام این کار صرف نظر کرده و این کار را به کارگاه های تخصصی نظیر هیتر هدف بسپارید.

برخی از دلایل محبوبیت المنت فلنج دار نسبت به سایر المنت ها عبارتست از:

  • نگه داری و نصب آسان:

این المنت ها به آسانی روی بدنه مخازن نصب شده و در هر لحظه دسترسی به آن ممکن است. مواقعی که مخزن به میزان لازم گرم شد می‌توانید المنت فلنج دار را از آن جدا کنید.

  • نگه داری و نصب آسان:

مزیت اصلی المنت های فلنج دار نسبت به سایر المنت ها در توانایی کنترل دقیق دمای خروجی است. این کار با استفاده از اتصال المنت به ترموکوپل ممکن می‌شود.

  • طول عمر بالاتر
  • توان مصرفی پایین تر نسبت به سایر المنت ها
  • تولید گرما در دمای بالاتر از نقطه جوش:

المنت های فلنج دار طوری طراحی شده‌اند که با انتقال مستقیم حرارت به مایع باعث گرم شدن آن می‌شوند. برای این کار، اغلب المنت های فلنج دار برای ایجاد گرما با دمای بیشتر از 230 درجه طراحی و ساخته می‌شوند.

نمونه ای از المنت های فلنج دار تولید شده در سال 2023

ماجرا فقط به مستقیم و غیر مستقیم بودن المنت های فلنج دار ختم نمی‌شود بلکه خود این المنت ها نیز به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. به‌طور مثال اگر به‌دنبال استفاده از المنت فلنج دار در آبگرمکن هستید نباید از نوع المنت فلنج دار تانکری استفاده کنید زیرا اولا امکان نصب المنتی به جای المنت دیگر به دلیل تفاوت در ابعاد آن ها وجود ندارد و دوما کارایی و میزان گرمای تولیدی هر کدام از المنت های فلنج دار نیز با یکدیگر متفاوت است و به هیچ عنوان نمی‌توان به جای همدیگر آن ها را مورد استفاده قرار داد.

در ادامه مقاله به طور کامل انواع المنت های فلنج دار را معرفی خواهیم کرد پس ادامه مقاله را حتما مطالعه کنید تا با انواع المنت ها آشنا شوید و قبل از خرید نیز با کارگاه هیتر هدف تماس بگیرید تا کارشناسان ما به‌طور رایگان درباره المنت فلنج دار مناسب برای شما توضیحاتی را ارائه دهند.

قیمت المنت فلنج دار سه فاز و آبگرمکن

المنت های فلنج دار سه فاز و المنت های آبگرمکنی یکی از پرفروش ترین المنت های کارگاه هیتر هدف می‌باشد. برای اطلاع قیمت المنت های سه فاز آماده و سفارشی تماس بگیرید.

المنت فلنج دار تشکیل شده از چند پین و لوله

 

قیمت المنت فلنج دار

قیمت المنت فلنج دار

اهمیت نوع دیسک در خرید المنت فلنج دار

اجزای سازنده المنت های فلنج دار

اصلی ترین اجزای سازنده المنت های فلنج دار عبارتند از:

  • فلنج
  • ترموستات
  • سربندی المنت
  • محفظه المنت
  • نقطه سرد
  • پولک جدا کننده المنت

در شکل زیر تصویری از محل قرار گیری اجزای این المنت را مشاهده می‌کنید:

اجزای سازنده المنت های فلنج دار

 

سخن پایانی

در انتها باید بگوییم المنت های فلنج دار شاید همچون سایر المنت ها کاربرد گسترده ای نداشته باشند اما همین کاربردهای محدودشان برای کار بسیاری از کارخانه ها ضروری است. در این مقاله سعی کردیم تا همراهان عزیز سایت هیتر هدف را با خرید المنت فلنج دار، قیمت، کاربردها، اجزای سازنده و چیستی این نوع از المنت آشنا کنیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

جهت اطلاعات، مشاوره قبل از سفارش و خرید المنت های حرارتی همچون المنت استخری و … می توانید با شماره 02133909017 تماس بگیرید یا بر روی گزینه زیر کلیک نمایید.

برای تماس کلیک کنید

5/5 - (23 امتیاز)

21 reviews for قیمت المنت فلنج دار با کیفیت بالا

  1. هادی ساعی

    سلام. از المنت فلنج دار کجا ها استفاده میشه؟

  2. صنا عباداللهی

    ممنون از مطلب خوب مجموعه هیتر هدف

  3. سینا صنایعی

    چطوری میشه المنت فلنج دار رو ثبت سفارش کرد؟

  4. محمد مهدی میرزایی

    مطلب خوبی بود خسته نباشید

  5. محسن عبدیان

    قبلا المنت استخری از هیتر هدف تهیه کردم راضی بودم. مطمئنا المنت فلنج دار ها هم با کیفیته

  6. جلال طالقانی

    بینظیر و بی رقیب

  7. حمید اسلامی

    فوق العاده این محصول جذاب و دوست داشتنی

  8. حسین حسین زاده

    خیلی عالی پیشنهاد میکنم

  9. صادق شمس

    عالی و پیشنهاد میشه.

  10. امیر عبدالهی

    یکم گران است ولی می ارزه

  11. فرهاد حاجی

    این این محصول از نظر کیفیت معمولی دارد

  12. اسماعیل کشانی

    المنت‌های حرارتی تسمه ای با طراحی منعطف و سبک، نصب و استفاده آسانی دارند و مناسب برای برنامه‌هایی همچون گرمایش فضاهای بزرگ و سیستم‌های خنک‌کننده می‌باشند.

  13. مسعود نیشابوری

    المنت‌های حرارتی سرامیکی با خاصیت عایق برقی و مقاومت در برابر دماهای بالا، مناسب برای برنامه‌هایی همچون پخت و نشان دهی سریع هستند.

  14. مهرداد هخامنش (خریدار محصول)

    در هنگام تعیین قیمت المنت‌های حرارتی، ما به کیفیت محصولات و رضایت مشتریان اولویت می‌دهیم و قیمت‌های رقابتی و عادلانه را ارائه می‌کنیم.

  15. عیسی وکیلی (خریدار محصول)

    هیتر هدف با ارائه المنت‌های حرارتی با کیفیت، به شما امکان می‌دهد تا کاربردهای گرمایشی خود را بهبود بخشید. با ما همراه شوید و از تجربه خریدی راحت و مطمئن لذت ببرید.

  16. میلاد اکبری

    ترموکوپل‌ها به عنوان حسگرهای دما با دقت بالا و عملکرد قابل اعتماد، در بسیاری از صنایع مانند نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع فرآوری مواد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  17. حسین رشیدی

    با توجه به تنوع المنت‌های حرارتی، ما به شما انتخاب‌های بیشتری برای تطبیق با نیازهای خاص خود می‌دهیم.

  18. رحیم سعیدی

    هیتر هدف با ارائه المنت‌های حرارتی با عمر طولانی و کارایی بالا، به شما امکان می‌دهد تا هزینه‌های تعمیر و نگهداری را به حداقل برسانید و از طول عمر طولانی این المنت‌ها بهره‌برید.

  19. جعفر ذاکری

    المنت‌های سرامیکی با مقاومت بالا در برابر دما و خواص عایق حرارتی برجسته، به عنوان یک گزینه مطمئن برای انتقال حرارت در تجهیزات و فرآیندهای صنعتی شناخته می‌شوند.

  20. سیدعلی اصغری

    با هیتر هدف، خرید المنت‌های حرارتی با کیفیت و عملکرد برتر را تجربه کنید. ما با ارائه المنت‌های با استانداردهای بالا، به شما اطمینان می‌دهیم که در برابر حرارت و تنش‌های محیطی مقاومت خواهند کرد.

  21. مجتبی فرد (خریدار محصول)

    ترموکوپل یک عنصر مهم برای اندازه‌گیری دما است. در هیتر هدف، ترموکوپل‌های با دقت بالا و قابل اعتماد را در اختیار دارید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

21 reviews for قیمت المنت فلنج دار با کیفیت بالا

  1. هادی ساعی

    سلام. از المنت فلنج دار کجا ها استفاده میشه؟

  2. صنا عباداللهی

    ممنون از مطلب خوب مجموعه هیتر هدف

  3. سینا صنایعی

    چطوری میشه المنت فلنج دار رو ثبت سفارش کرد؟

  4. محمد مهدی میرزایی

    مطلب خوبی بود خسته نباشید

  5. محسن عبدیان

    قبلا المنت استخری از هیتر هدف تهیه کردم راضی بودم. مطمئنا المنت فلنج دار ها هم با کیفیته

  6. جلال طالقانی

    بینظیر و بی رقیب

  7. حمید اسلامی

    فوق العاده این محصول جذاب و دوست داشتنی

  8. حسین حسین زاده

    خیلی عالی پیشنهاد میکنم

  9. صادق شمس

    عالی و پیشنهاد میشه.

  10. امیر عبدالهی

    یکم گران است ولی می ارزه

  11. فرهاد حاجی

    این این محصول از نظر کیفیت معمولی دارد

  12. اسماعیل کشانی

    المنت‌های حرارتی تسمه ای با طراحی منعطف و سبک، نصب و استفاده آسانی دارند و مناسب برای برنامه‌هایی همچون گرمایش فضاهای بزرگ و سیستم‌های خنک‌کننده می‌باشند.

  13. مسعود نیشابوری

    المنت‌های حرارتی سرامیکی با خاصیت عایق برقی و مقاومت در برابر دماهای بالا، مناسب برای برنامه‌هایی همچون پخت و نشان دهی سریع هستند.

  14. مهرداد هخامنش (خریدار محصول)

    در هنگام تعیین قیمت المنت‌های حرارتی، ما به کیفیت محصولات و رضایت مشتریان اولویت می‌دهیم و قیمت‌های رقابتی و عادلانه را ارائه می‌کنیم.

  15. عیسی وکیلی (خریدار محصول)

    هیتر هدف با ارائه المنت‌های حرارتی با کیفیت، به شما امکان می‌دهد تا کاربردهای گرمایشی خود را بهبود بخشید. با ما همراه شوید و از تجربه خریدی راحت و مطمئن لذت ببرید.

  16. میلاد اکبری

    ترموکوپل‌ها به عنوان حسگرهای دما با دقت بالا و عملکرد قابل اعتماد، در بسیاری از صنایع مانند نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع فرآوری مواد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  17. حسین رشیدی

    با توجه به تنوع المنت‌های حرارتی، ما به شما انتخاب‌های بیشتری برای تطبیق با نیازهای خاص خود می‌دهیم.

  18. رحیم سعیدی

    هیتر هدف با ارائه المنت‌های حرارتی با عمر طولانی و کارایی بالا، به شما امکان می‌دهد تا هزینه‌های تعمیر و نگهداری را به حداقل برسانید و از طول عمر طولانی این المنت‌ها بهره‌برید.

  19. جعفر ذاکری

    المنت‌های سرامیکی با مقاومت بالا در برابر دما و خواص عایق حرارتی برجسته، به عنوان یک گزینه مطمئن برای انتقال حرارت در تجهیزات و فرآیندهای صنعتی شناخته می‌شوند.

  20. سیدعلی اصغری

    با هیتر هدف، خرید المنت‌های حرارتی با کیفیت و عملکرد برتر را تجربه کنید. ما با ارائه المنت‌های با استانداردهای بالا، به شما اطمینان می‌دهیم که در برابر حرارت و تنش‌های محیطی مقاومت خواهند کرد.

  21. مجتبی فرد (خریدار محصول)

    ترموکوپل یک عنصر مهم برای اندازه‌گیری دما است. در هیتر هدف، ترموکوپل‌های با دقت بالا و قابل اعتماد را در اختیار دارید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *