قیمت المنت کویل هیتر با بهترین کیفیت

7,500,00012,000,000

برای اطلاع از قیمت، دریافت مشاوره و خرید با شماره 02133909017 تماس بگیرید.

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

المنت کویل هیتر یکی از پرکاربردترین انواع المنت های حرارتی هستند که با نام های سیم پیچ حرارتی یا کویل حرارتی نیز شناخته شده هستند. این نوع از المنت ها در صنعت و همچنین لوازم خانگی نظیر اجاق گاز، سشوار و … کاربرد دارند.

خرید المنت کویل هیتر مرغوب و اصل

هنگام خرید المنت کویل هیتر حتما به کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید چرا که در صورت تهیه جنس نامرغوب احتمال صحیح کارنکردن قطعه بالاست. مجموعه هیتر هدف همواره در تلاش است تا المنت کویل هیتر و سایر المنت های حرارتی را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهد.

المنت كويل هيتر از جنس استيل فلكسي بل كاملا قابل انعطاف از سايز ٢٥ سانت تا سايز ٣/١٥ متر قابليت پيچيده شدن در قطر ١ سانت به بالا تا دماي ٨٠٠ درجه داراي ترموكوپل تايپ كا و جي قابل استفاده براي دستگاهاي تزريق پلاستيك و لاستيك و سرنازل.

لیست قیمت المنت کویل هیتر

قیمت المنت کویل هیتر هیتر هدف نسبت به سفارش مشتری و نوع المنت کویل هیتر متغیر می باشد. قیمت این محصول با توجه به سفارش مشتری و متریال مورد استفاده در ساخت المنت قابل تغییر است و سازندگان المنت کویل هیتر در کارگاه خرید المنت حرارتی هیتر هدف تمام تلاش خود را انجام میدهند تا سفارش مشتریان عزیز را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت ارائه دهد. لازم به ذکر است ما تامین کننده انواع المنت فلنج دار و المنت میله ای نیز می باشیم.

شماره تماس برای خرید المنت کویل هیتر 09125350784
 قیمت المنت کویل هیتر از 760 هزار تومان به بالا
نام انگلیسی Coil Heater Elements
تعداد نوع المنت کویل هیتر موجود 3 نوع مختلف
ولتاژ 220
آلیاژ استیل 304 – استیل 316 – تیتانیوم
وزن از نیم کیلو به بالا

مشاوره خرید المنت کویل هیتر

المنت کویل هیتر چیست؟

المنت کویل هیتر نوعی از المنت های حرارتی است که اغلب در مکان ها و لوازمی استفاده می‌شود که فضا محدود است. این المنت می‌تواند در فضای محدود حرارت بالایی را تولید کند به‌همین دلیل کاربردهای صنعتی و خانگی متعددی دارد. از جمله کاربردهای اصلی المنت کویل هیتر می‌توان به استفاده از آن در سشوار، قهوه ساز، اجاق گاز و … اشاره کرد. ساختار المنت کویل هیتر دایره ای تولید شده در هیترهدف.

خرید المنت کویل هیتر درجه یک با قیمت مناسب از هیترهدف.

یکی دیگر از ویژگی ها و تمایزات این المنت نسبت به سایر المنت های حرارتی این است که در ابعاد و اشکال مختلف نظیر مربع، دایره و مثلث تولید می‌شود به همین دلیل کارایی بیشتر و متنوع تری را دارد. این المنت از نیکل کروم و فلز ضد زنگ تشکیل می‌شود که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد.

انواع المنت کویل هیتر

المنت های کویل هیتر به طور کلی به دو دسته اصلی زیر تقسیم می‌شوند:

  • المنت کویل هیتر غلاف فلز%

5/5 - (13 امتیاز)

توضیحات تکمیلی

المنت کویل هیتر

المنت کویل هیتر از 1 تا 1.5 متر, المنت کویل هیتر از 1.5 متر به بالا, المنت کویل هیتر از 25 سانت تا 1 متر