المنت استخری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
خرید المنت استخری با بهترین کیفیت و قیمت

یکی از تفریحات مناسبی که در فصول سرد سال می تواند بسیار جذاب و منحصر به فرد باشد، شنا در استخر است. به طور یقین می دانید که تفریحات آبی یکی از مفرح ترین تفریحاتی است که هر فردی می تواند در فصول مختلف سال آن را تجربه کند و همچنین از ویژگی های درمانی انواع بیماری های جسمی و فیزیکی بهره مند شود.

اما برای داشتن آبی گرم و مناسب برای استخر خود شما نیاز به المنت استخری خواهید داشت. اگر شما نیز به دنبال تهیه و خرید المنت استخری هستید در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص این محصول و نحوه خرید آن به دست آورید.

المنت استخری چیست؟

در گذشته آب استخرها را با استفاده از مبدل حرارتی، دیگ ها و گرمکن ها گرم می‌کردند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی المنت استخری جایگزین این لوازم برای این کار شد. اصلی ترین و مهم ترین مزیت المنت های استخری نسبت به روش های سنتی گرم کردن، میزان مصرف بسیار پایین است. دومین مزین این المنت ها تنظیم دقیق دمای آب استخرها می‌باشد در حالی که چنین امکانی را در روش های سنتی نمی‌بینیم. اغلب آبزیان به دمای آب حساسند و گرما و سرمای بیش از اندازه باعث تلف شدن آن‌ها می‌باشد. پس ویژگی تنظیم ملایم و دقیق دمای آب توسط المنت های استخری امکان پرورش انواع ماهی ها و آبزیان را فراهم می‌کند و با توجه به مصرف پایین انرژی، به صرفه است.

مزایای استفاده از المنت استخری

این محصول نسبت به موارد مشابه دارای مزیت های مصرفی بسیار قابل توجه ای است که در ادامه سعی می کنیم به مهم ترین مزایای خرید المنت استخری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. قیمت بسیار مناسب و اقتصادی
  2. عدم نیاز به نصب پکیج های برقی و گازی
  3. نصب و راه اندازی ساده و آسان
  4. عدم اشغال نمودن فضای استخر و یا محیط های مختلف
  5. طراحی بسیار زیبا و مناسب
  6. وزن پایین
  7. حمل و نقل سبک آسان
  8. بازدهی بالا در مقابل مصرف انرژی پایین
  9. قابلیت نصب و استفاده در استخر های باز و بسته و حتی کوچک
  10. قابلیت تنظیم دما از درون خود استخر
  11. عدم نیاز به منابع کویل دار
  12. قابلیت نصب به برق منزل
  13. عدم نیاز به مبدل های استخری
  14. عدم ایجاد آلودگی هوا و آلودگی صوتی
  15. ایمنی بسیار بالا در هنگام شنا نمودن

البته مزایای المنت های استخری محدود به موارد ذکر شده نیست و قطعا این قطعه ارزشمند مزایا و برتری های دیگری نیز دارد.

قیمت المنت استخری تحت تاثیر چه عواملی است؟

هیتر هدف با سابقه درخشان خود در تولید انواع المنت و لوازم حرارتی این نوید را به مشتریان خود می دهد که محصولاتی با کیفیت و با اصالت را در اختیار آن ها قرار دهد. از این رو شما عزیزان به راحتی می توانید المنت استخری را با کیفیت مناسب از هیتر هدف سفارش دهید.

اما در خصوص قیمت المنت استخری این طور می توان بیان نمود که عوامل متعددی می توانند بر روی قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال در برخی از سفارشات عموما دیده می شود که طول و اندازه ای که مشتری قصد دارد برای راه اندازی استخر خود استفاده کند، متغییر است و این عامل می تواند مهم ترین عوامل برای تعیین قیمت محصول باشد.

از این رو برای سفارش المنت استخری از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید و یا به صورت مستقیم در واتس آپ با همکاران ما در تماس باشید تا با دریافت مشخصات و اندازه های دقیق بتوانند شما را در تعیین قیمت نهایی راهنمایی کنند.

المنت استخری با بهترین کیفیت

جنس المنت های استخری تولید شده توسط هیتر هدف از چیست؟

مشتریان در جریان باشند که تمامی المنت های استخری تولید شده توسط مجموعه هیتر هدف از جنس استيل ٣٠٤ است اما برای استخر ها و مخازنی که اسیدی هستند می توان از استيل ٣١٦ يا حتي تيتانيوم استفاده نمود که این موارد نیز به خواست مشتری امکان پذیر است.

آیا ساخت المنت استخری در منزل امکان پذیر است؟

به این دلیل که فرایند ساخت المنت استخری فرایند پیچیده است، امکان ساخت آن در منزل تنها با در اختیار داشتن منابع کافی امکان پذیر است. در صورتی که تجهیزات و منابع کافی در اختیار ندارید به هیچ عنوان ساخت المنت استخری را در منزل و یا در محیط های دیگر تجربه نکنید چراکه به صورت مستقیم می تواند بر روی سلامت جسم و جان شما تاثیر گذار باشد.

جزئیات تشکیل دهنده المنت استخری

منبع تغذیه المنت های استخری چیست؟

جالب است بدانید که المنت های استخری از منبع برق تغذیه می کنند و این موضوع ممکن است برخی از افراد را نگران کند! به این دلیل که ممکن است خطر برق گرفتگی هنگام شنا در استخر به ذهنشان خطور کند اما اینطور نیست!

المنت های استخری به هیچ عنوان خطری برای شما عزیزان در هنگام شنا نمودن در استخر محسوب نخواهند شد و از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند البته برخی دیده شده است که برای افزایش میزان امنیت از فیوز های مینیاتوری استفاده می شود تا در هنگام وصل شدن جریان برق، المنت از جریان خارج و خاموش شود.

سخن پایانی

در ابن مقاله سعی کردیم به یکی از متدوال ترین سوالات شما یعنی المنت استخری چیست پاسخ دهیم و کاربردها و موارد استفاده این المنت را شرح دهیم. امیدواریم مقاله برای شما مفید بوده باشد. شما میتوانید تمام سوالات خود درباره این المنت را در قسمت کامنت ها مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

5/5 - (30 امتیاز)
صفحه اصلیتماس با ما
Call Now Button