المنت کویل هیتر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
قیمت المنت کویل هیتر

المنت های میله ای در انواع متنوع ای در بازار به فروش می رسند که المنت کویل هیتر یکی از آن ها است که کارایی متفاوت و متنوع ای را در صنعت برعهده دارد و به این دلیل در دسته محصولات پرفروش المنت های ملیه ای قرار می گیرد.

اگر شما نیز به دنبال خرید و بررسی قیمت المنت کویل هیتر هستید در این قسمت با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری را در خصوص این محصول به دست آورید.

المنت کویل هیتر چیست؟

المنت های حرارتی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند. اگر به دنبال ایجاد حرارت زیاد در فضای محدود و بسته هستید بهترین انتخاب برای شما المنت کویل هیتر است. المنت های کویل هیتر به دو نوع غلاف فلزی و باز تقسیم می‌شوند. المنت های کویل هیتر در صنعت با نام های سیم پیچ حرارتی و کویل حرارتی نیز شناخته می‌وشند.

کاربرد های المنت کویل هیتر در صنعت

این محصول یکی از پرمصرف ترین المنت های میله ای در صنعت است که از آن در مصارف مختلفی استفاده می شود. از این محصول برای گرمایش داکت هوا، کوره، مخزن، لوله و غیره استفاده می شود.

همچنین از این محصول در صنایع مختلفی همچون تزریق پلاستیک، صنایع دارویی و تولید لوازم پزشکی، حرارت دهی به انواع لوله و میله و تولید نیمه رسانا استفاده می شود.

المنت کویل هیتر به دو نوع غلاف فلزی و باز تقسیم می شود.

که در میان این صنایع، صنایع تزریق پلاستیک یکی از پرمصرف ترین صنایعی است که نیاز مبرمی به استفاده از المنت کویل هیتر دارد چراکه از آن برای داغ کردن نازل هایی که پلاستیک مایع در آنها حرکت می کند، استفاده می شود.

بررسی شکل و انواع المنت کویل هیتر

المنت های کویل هیتر از آن دسته از المنت هایی هستند که به صورت مارپیچ در صنعت دیده می شوند و شکل و شمایل آن ها به این صورت است و در حالت کلی به دو دسته المنت کویل هیتر باز و غلاف فلزی تقسیم بندی می شوند.

چرا باید از المنت کویل هیتر استفاده کنیم؟

مزایای بسیار زیادی که در المنت کویل هیتر قرار داد آن را به عنوان یکی از پرمصرف ترین محصولات صنعتی تبدیل نموده است که در ادامه به معرفی این مزایا می پردازیم.

  1. راندمان بالا
  2. سرعت پاسخ گویی سریع
  3. افت فشار کم
  4. آزاد سازی گرما به صورت مستقیم در هوا

به دلیل برخورداری از این مزایا، قیمت المنت کویل هیتر در صنعت در مقایسه با سایر المنت های میله ای کمی متفاوت تر است.

چه نکاتی را باید در خصوص نصب و یا استفاده از المنت کویل هیتر بدانیم؟

نکات و موارد متنوع ای وجود دارد که باید در هنگام نصب و یا استفاده از المنت کویل هیتر بدانید که در ادامه به معرفی مهم ترین این موارد پرداخته ایم:

  1. قطر درونی کویل هیتر از قطر اسمی نازل آن همواره کوچکتر است.
  2. در هنگام نصب حتما به این نکته توجه داشته باشید که المنت در جای درست، پیچ شود.
  3. سعی نکنید با زور زیاد المنت را وارد جایگاه خود کنید و یا آن را از جایگاه خود خارج کنید چراکه فشار زیاد به المنت در نهایت می تواند باعث ایجاد آسیب به آن شود.
  4. در هنگام نصب توجه داشته باشید که تنها بخش سرد آن قابلیت شکل پذیری دارد و باید در یک مرحله این تغییر شکل صورت بگیرد. در غیر این صورت المنت شما دچار آسیب خواهد شد.

قیمت المنت کویل هیتر چقدر است؟

مجموعه هیتر هدف با تجربه چندین ساله خود در زمینه تولید و پخش انواع المنت های حرارتی و غیره مفتخر است این بار المنت کویل هیتر را با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب و ایده آل در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

اما قیمت المنت کویل هیتر بسته به موارد متنوع و مختلفی دست‌خوش تغییر خواهد بود و نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای این محصول در نظر گرفت.

از این رو اگر قصد تهیه و خرید این محصول را دارید لطفاً از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل تری در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

5/5 - (25 امتیاز)
صفحه اصلیتماس با ما
Call Now Button