قیمت المنت میله ای و لوله ای با کیفیت عالی

(21 customer reviews)

1,200,0002,000,000

برای اطلاع از قیمت، دریافت مشاوره رایگان و خرید با شماره 02133909017 تماس حاصل فرمایید.

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

خرید المنت میله ای و لوله ای

المنت میله ای از روکشی لوله ای با جنس استیل، مس و آلومینیوم ساخته، تولید و طراحی می شود؛ فضای داخلی این لوله توسط خاک اسید منیزیم عایق بندی شده تا هیچ اتصالی از نوع الکتریکی بین بدنه و لوله رخ ندهد که به اصطلاح نقطه سرد معروف می باشد. المنت های میله ای مطمئن، مقاوم به عنوان منبع گرمایی فوق العاده و در بسیاری از صنایع، کارخانه ها و مصارف خانگی همواره نقش اساسی و پررنگی داشته است.

محصولات المنت میله ای

لیست قیمت المنت میله ای

ساخت المنت میله ای با تضمین گارانتی و بالاترین کیفیت و قیمت مناسب توسط هیتر هدف. سایز ۸ الی ۱۸ سانتیمتر میتواند متغیر باشد به طور کلی رنج قیمت المنت میله ای از ۲۵۰.۰۰۰۰ ریال الی ۹۳۰.۰۰۰۰ هزار ریال است.

ردیف قطر وات ولتاژ قیمت ساده (ریال) قیمت سفارشی (ریال)
1 8mm دلخواه 220 و …  11,800 23,000
2 10mm دلخواه 220 و … 34,000 42,000
3 12mm دلخواه 220 و … 42,000 52,000
4 14mm دلخواه 220 و … 52,000 65,000
5 16mm دلخواه 220 و … 62,000 73,000
6 18mm دلخواه 220 و … 72,000 83,000

برای بدست آوردن جدید ترین قیمت المنت میله ای بر روی دکمه زیر کلیک کنید و با ما تماس بگیرید. 

برای تماس کلیک کنید

مشاوره خرید المنت میله ای

اولین بحثی که در قیمت گذاری المنت های میله ای مطرح است ساختار ظاهری این المنت هاست. المنت میله ای بسته به اینکه:

  1. از چه روکشی ساخته شده است؟
  2. شکل ظاهری آن (فلت، گرد، سه گوش، پرس شده و…) چگونه است؟
  3. طول، قطر و توان آن چقدر است؟

دارای قیمت های متفاوتی هستند. بنابراین نمی‌توان قیمت المنت میله ای را ثابت در نظر گرفت و بسته به امکانات و استفاده ای که از المنت دارید قیمت متغیر است. در حال حاضر لیست قیمت المنت میله ای آلیاژ 304 به شکل زیر می باشد.

المنت میله ای

خرید المنت میله ای

کاربردهای المنت های میله ای

برای تماس کلیک کنید

کاربردهای المنت های میله ای

المنت های میله ای به چند دلیل از جمله شکل پذیری و انعطاف پذیری آسان، قیمت پایین‌تر نسبت به سایر المنت ها و … محبوبیت بالایی بین خریداران المنت های حرارتی دارند. در ادامه بخشی از کاربردهای اصلی المنت های میله ای را ذکر می‌کنیم:

  • استفاده از المنت میله ای در توستر ها
  • استفاده در دستگاه های جوجه کوشی
  • استفاده در لباسشویی
  • استفاده در ماشین های ظرفشویی
  • استفاده در آبگرمکن های دیواری
  • استفاده در گرمکن غذاها
  • استفاده در سماور و کتری
  • استفاده در بخاری و اجاق های برقی (فن دار)
  • استفاده در اتو
  • استفاده در سردخانه ها
  • استفاده در گلخانه ها
  • استفاده در شوفاژها
  • استفاده در قهوه ساز و چای ساز
  • استفاده در صنایع ریخته گری
  • استفاده در صنایع تزریق
  • استفاده در مرغداری ها
  • استفاده در مزارع پرورش قارچ
  • استفاده در آزمایشگاه ها

جهت دریافت المنت میله ای از آلیاژ 316 و در صورت اطلاع دقیق از قیمت روز المنت های میله ای و همچنین دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، می‌توانید با شماره 02133909017 تماس بگیرید.

کاربردهای المنت های میله ای

انواع المنت میله ای

المنت میله ای سفارشی با بهترین قیمت موجود در بازار تهران

روش تست المنت میله ای

روش تست المنت میله ای یک روش اساسی در صنایع مختلف است که برای بررسی و ارزیابی المنت‌های میله ای استفاده می‌شود. این روش به کمک ابزارها و تجهیزات خاص، امکان تست و بررسی قابلیت‌ها، عملکرد و استحکام المنت‌های میله ای را فراهم می‌کند.

با استفاده از روش تست المنت میله ای، می‌توان از عملکرد صحیح و استحکام مناسب المنت‌های میله ای اطمینان حاصل کرد و در نتیجه از ایمنی و پایداری سازه‌ها و سیستم‌های مورد استفاده بهره‌برداری کرد. از جمله مزایای استفاده از روش تست المنت میله ای می‌توان به دقت بالا، قابلیت اطمینان، و توانایی شناسایی مشکلات و نقاط ضعف در المنت‌های میله ای اشاره کرد.

با استفاده از این روش، می‌توان از پیشروی در زمینه بهبود کیفیت و عملکرد المنت‌های میله ای بهره‌برداری کرده و در نهایت هزینه‌های احتمالی ناشی از خرابی و عیوب المنت‌ها را کاهش داد. روش تست المنت میله ای از اهمیت بالایی برخوردار است و در انواع پروژه‌ها از جمله ساختمانی، صنعتی و تاسیساتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

المنت های میله ای در انواع و مدل های فلنج دار، پره دار، فین دار، استخری و آبگرمکنی ساخته و روانه بازار می گردد. از مزایای این المنت مدرن با توجه به ساختار ویژه آن می توان به مقاومت الکتریکی و مکانیکی بالا و مصرف کم تر انرژی این نوع المنت نسبت به المنت های دیگر اشاره کرد. المنت های میله ای که به آن المنت های لوله ای نیز می گویند. المنت های لوله ای به طور استاندارد بین 30 الی 400 سانتی‌متر می باشد هرچند با توجه به فضای مورد استفاده نیز قابل تغییر است.

المنت میله ای چیست و نحوه کار آن چگونه است؟

المنت های میله ای دسته ای پرکاربرد از المنت های حرارتی محسوب می‌شوند که به دلیل انعطاف پذیری و شکل پذیری آسان آن، کاربردهای فراوانی در صنعت دارد. این المنت ها با نیروی برق کار می‌کنند. پس از اتصال برق به دو سر المنت، کروم نیکل مقاومت می‌کند و انرژی در این سیم ذخیره می‌شود. حین ذخیره انرژی، سیم کروم نیکل شروع به داغ شدن می‌کند و این گرما در نهایت به روکش المنت میله ای منتقل می‌شود.

حال از گرمای موجود در روکش المنت می‌توان بهره وری کرد. انتهای المنت های میله ای نقطه سردی به عرض حدودی 5 سانتی‌متر وجود دارد که این قسمت داغ نمی‌شود و برای این تعبیه شده است که بتوان المنت میله ای را با دست حمل کرد و جلوی آسیب را گرفت. روش ساخت و نصب المنت میله ایدر ماه های اخیر تعداد زیادی جستجو در گوگل درباره روش ساخت المنت میله ای در خانه صورت گرفته است.

به علت پیچیدگی در سر هم کردن قطعات اولیه و همچنین نیاز به تجهیزات، ساخت المنت میله ای در منزل ممکن نیست و همچنین اگر نکات ایمنی نیز رعایت نشود ممکن است آسیب هایی نیز به محل یا خود فرد سازنده برسد.

نصب المنت میله ای نیز به همین صورت است و بهتر است از یک فرد متخصص بخواهید تا کارهای نصب المنت میله ای را برای شما انجام دهد چون اشتباه در نصب این المنت می‌تواند موجبات وارد آوردن خسارت به خود المنت و سایر اجزای دستگاه شود.

برای تماس کلیک کنید

شماره تماس برای خرید 09125350784
 قیمت 📞 تماس بگیرید 📞
نام انگلیسی element Rod
تعداد نوع المنت میله ای موجود 15 نوع مختلف
ولتاژ 220
آلیاژ استیل 304 – استیل 316 – تیتانیوم
وزن از نیم کیلو به بالا

اولین نکته هنگام خرید المنت های میله‌ای، انتخاب نوع درست این المنت است. منظور از انتخاب درست این المنت‌ها در وهله اول، توجه به شکل ظاهری المنت ها بسته به مکانی که قرار است از آن استفاده شود است. در شکل زیر چند نمونه از اشکال مختلف المنت میله ای را مشاهده می‌کنید:

دومین نکته موقع خرید این المنت ها، توجه بهجنس روکش های المنت میله ای است. مس، فولاد و استیل اصلی ترین سازنده روکش المنت های میله ای هستند که هر کدام از این روکش ها موارد استفاده و تحمل دمای متفاوتی دارند و قابلیت جایگزینی ندارند. در ادامه جدولی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا بتوانید به سادگی روکش مناسب المنت میله ای خود را انتخاب کنید.

جنس روکش المنت میله ای کاربرد و موارد استفاده ماکسیمم میزان تحمل دما
مس آب 150 ˚C
فولاد روغن های غلیظ 400 ˚C
استیل 304 آب، مواد و شوینده های بهداشتی، روغن 400 ˚C
استیل 316 ضد اسید و خورنده ها 400 ˚C
استیل 321 کوره های ذوب فلزات 650 ˚C
اینکونل صنایع حساس 800 ˚C

طول المنت های میله ای

با یکدیگر متفاوت است. معمولا سایز المنت های استاندارد بین 30 الی 400 سانتی‌متر است که بسته به جایی که المنت را می‌خواهید در آن استفاده کنید سایز متغیر است. البته اگر سایز های بزرگتر از 400 سانتی‌متر یا کوچکتر از 30 سانتی‌متر نیز احتیاج داشتید می‌توانید المنت را در مجموعه هیتر هدف ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت با ابعاد دلخواه، المنت خود را تحویل بگیرید.

توان المنت های میله ای

توان المنت های میله ای یا همان المنت ها لوله ای به سایز آنها بستگی دارد و بطور کلی از 300 وات تولید و تا 3500 وات تنوع دارند که به شرح زیر می باشند:

  • از 25 سانتی متر با توان 300 به بالا
  • 30 سانتی متر با توان 300 و 500 وات
  • 40 سانتی متر با توان 500
  • 50 سانتی متر با توان 500 و 750 وات
  • 60 سانتی متر با توان 500 و 1000 وات
  • 70 سانتی متر با توان 500 ، 1000 و 1500
  • 75 سانتی متر با توان 500، 1000 و 1500
  • 80 سانتی متر با توان 500 ، 1000 ، 1500 و 2000
  • 90 سانتی متر با توان 500، 1000، 1500 و 2000
  • 1 متر با توان 1000، 1500، 2000، 2500 و ۳۰۰۰
  • ۳.۵ متر با توان 1000 الی 3500 وات

توان المنت های میله ای 300 تا 3500 وات را می‌توان در دسته المنت های استاندارد قرار داد و اعداد خارج از این بازه جزو المنت های میله ای سفارشی محسوب می‌شوند.

قطر المنت های میله ای

استاندارد، معمولا از 6 میلی‌متر شروع شده و تا 22 میلی‌متر ادامه دارد. اغلب سفارش‌ها این المنت ها حول همین دو قطر است.

بار سطحی المنت

(W) با تغییر طول، قطر و توان المنت های میله ای، نیز دستخوش تغییراتی می‌شود. از 4.8 الی 13.3 وات بر سانتی‌متر مربع بازه استاندارد بار سطحی المنت است و اعداد خارج از این محدوده جزو المنت های میله ای سفارشی محسوب می‌شوند.

اگر می‌خواهید در هوای آزاد، آب، تابشی، قالب شیار دار، روغن و ریخته گری از المنت میله ای استفاده کنید لازم است که المنت شما، وات بر سانتی‌متر مربع بسیار پایین و یا نیمه پایینی داشته باشد.

اگر به دنبال استفاده از المنت میله ای در آب و ریخته گری هستید از المنت های با وات بر سانتی‌متر مربع متوسط استفاده کنید. و در نهایت برای استفاده از المنت میله ای تنها در آب از المنت های وات بر سانتی‌متر مربع بالا باید استفاده کنید.

راهنمای خرید المنت های میله ای از شهرستان ها

کارگاه هیتر هدف در بازار لاله شهر تهران واقع شده است. شهروندان تهرانی به آسانی می‌توانند سفارش‌ها المنت میله ای خود را از طریق شماره های تماس یا با مراجعه حضوری ثبت کنند.

همچنین امکان سفارش المنت میله ای از شهر های رشت، تبریز، گیلان، کرمان، شیراز، اصفهان، مشهد و سایر شهرهای دیگر نیز وجود دارد که سفارش‌ها به‌صورت تضمینی و در سریع ترین زمان ممکن بارگیری و ارسال می‌شود.

المنت میله ای تیتانیومی ضد زنگ ساخت شرکت هیتر هدف.

ساختار ظاهری المنت های میله ای

  • ساختار استاندارد:

ساختار استاندارد شامل المنت هایی می‌شود که اندازه و قطر و توان و سایر ویژگی‌های آن مشخص است و بسیاری از افراد، المنت های با ساختار استاندارد نیاز دارند.

  • سفارشی:

در مواردی شما نیاز دارید که المنت با شکل خاصی یا اندازه یا قطر یا هر مولفه دیگری که مخصوص و مناسب کسب و کارتان باشد را داشته باشید که در این صورت باید از المنت های میله ای سفارشی استفاده کنید.تفاوت المنت سفارشی و استانداردالمنت های سفارشی و استاندارد در دو مورد با هم تفاوت اساسی دارند که به شرح زیر است:

  • مورد یک:

ممکن است قیمت تمام شده المنت های با ساختار استاندارد پایین‌تر از المنت های میله ای سفارشی باشد.

  • مورد دوم:

زمان آماده‌ سازی المنت های میله ای با ساختار استاندارد معمولا کمتر از المنت های سفارشی است. بحث دوم در قیمت المنت های میله ای و تمام المنت حرارتی همچون المنت استخری و … قیمت ارز است. از آنجایی که هیترهای حرارتی همچون سایر قطعات صنعتی، مواد اولیه خارجی دارند بنابراین نرخ ارز بر قیمت المنت ها تاثیر می‌گذارد

کاربرد های المنت میله ای در صنعت- Buy rod element

کاربردهای المنت های میله ای به موارد ذکر شده محدود نیستند و بسیاری از صنایع دیگر نیز از این المنت ها استفاده می‌کنند. در ادامه بیشتر درباره انواع و اجزای سازنده این المنت ها صحبت خواهیم کرد. انواع المنت های میله ایاز جمله پر کاربردترین انواع المنت میله ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • المنت میله ای یک سر
  • المنت میله ای متریک یک سر
  • المنت میله ای دو سر
  • المنت میله ای گرد دو سر باز
  • المنت میله ای مینی
  • المنت میله ای هاپر
  • المنت میله ای تیغ دار نازک
  • المنت میله ای پره دار
  • المنت میله ای فلنج دار
  • المنت میله ای U شکل
  • المنت میله ای فین دار
  • المنت میله ای 100 وات، 300 وات، 500 وات و 1000 وات

اجزای سازنده المنت میله ای

اولین قسمت از المنت های میله ای نقطه سرد نام دارد. این قسمت در انتهای المنت های میله ای قرار دارد و برای این تعبیه می‌شود که بتوان المنت را با دست حمل کرد و به دست آسیب نرساند.

قسمت دوم، روکش المنت است که بسته به کاربرد و موارد استفاده المنت، از جنس های استیل، مس و آلومینیومی تشکیل می‌شود. قسمت سوم و چهارم نیز به ترتیب ترمینال سرسیم و سیلیکون نسوز نام دارد و قسمت آخر نیز فنر و سیم از جنس کروم نیکل است.  در ادامه تصویری از ساختار اجزای المنت میله ای را مشاهده می‌کنید:ساختار اجزای سازنده المنت های میله ای

سوالات متداول

1. قیمت المنت میله ای صنعتی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت المنت میله ای صنعتی بر اساس عوامل مختلفی محاسبه می‌شود. عواملی از جمله نوع و کیفیت مواد استفاده شده، ابعاد و اندازه المنت، سختی و پیچیدگی تولید، میزان سفارش و تقاضا، هزینه‌های تولید و هزینه‌های مرتبط با حمل و نقل و نصب را در نظر می‌گیرند. با توجه به این عوامل، قیمت نهایی المنت میله ای صنعتی محاسبه می‌شود.

2. قیمت المنت میله ای توستر چقدر است؟

قیمت المنت میله ای توستر بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله برند توستر، کیفیت المنت، اندازه و مشخصات فنی آن. برای داشتن اطلاعات دقیق درباره قیمت المنت میله ای توستر، بهتر است با کارشناسان فروش مجموعه هیتر هدف تماس حاصل کنید.

3. روش نصب المنت میله ای به چه صورت است؟

  • آماده‌ سازی:

زیرسازی مناسب برای نصب المنت میله ای را فراهم کنیدترازبندی: المنت میله ای را با دقت ترازبندی کنید تا به درستی در محل مورد نظر قرار بگیرد.

  • نصب:

المنت میله ای را در محل مقصد قرار داده و اتصالات را به درستی انجام دهید. استحکام‌بخشی: اتصالات را با استفاده از روش‌های مناسبی استحکام‌ بخشی کنید.

  • بررسی:

قبل از اتمام نصب، مطمئن شوید که المنت میله ای به درستی نصب شده است و هیچ خطری وجود ندارد. در هر صورت، برای نصب المنت میله ای بهتر است به دستورالعمل تولید کننده و توصیه‌های فنی مراجعه کنید.

5/5 - (9 امتیاز)

توضیحات تکمیلی

المنت میله ای قطر 8 میل

طول 100 – وات 1000, طول 110 – وات 1500, طول 120 – وات 3500, طول 130 – وات 3500, طول 150 – وات 1500, طول 90 – وات 1500

21 reviews for قیمت المنت میله ای و لوله ای با کیفیت عالی

  1. محمد حسین عبدی

    قیمت المنت میله ای هیتر هدف چقدره؟ ممنون میشم پاسخ بدید

  2. Admin_HF

    سلام جناب عبدی. قیمت المنت میله ای متغیره برای استعلام قیمت روز می تونید با شماره 33941136-021 تماس بگیرید.

  3. Admin_HF

    خواهش میکنم. ممنون از اعتماد شما

  4. صنعتگران پارس آباد

    سلام. عزیزان المنت میله ای همون المنت استخریه؟

  5. zakani

    المنت میله ای رو چطوری از هیتر هدف بخریم؟

  6. mohammad hasanzadeh

    کیفیت المنت های میله ای درجه یک بود ممنون از شما.

  7. علی تبریزی

    سلام. شرمنده برای دستگاه های جوجه کشی چه نوع المنتی مناسبه میشه راهنمایی کنید؟

  8. سید ذاکر

    تشکر از شما. یکی از کامل ترین مطالب در مورد المنت میله ای بود

  9. میرزایی

    کیفیت محصولات عالی .ممنون از هیتر هدف

  10. کاظم معصومی

    خیلی ازش راضی ام

  11. رسول احمدیان (خریدار محصول)

    واقعا عالیه قیمتشم از همه جا بهتره

  12. هادی طباطبایی (خریدار محصول)

    هیتر هدف با ارائه ترموکوپل‌های با کیفیت و دقیق، به شما امکان می‌دهد تا در صنایعی مانند پزشکی و صنعتی از دقت و قابلیت اندازه‌گیری دما با استفاده از این ترموکوپل‌ها بهره‌برید.

  13. سجاد سلطانی

    المنت‌های حرارتی با کیفیت از هیتر هدف، به شما امکان می‌دهند تا در سیستم‌های گرمایشی خود عملکرد بهینه را تجربه کنید. به ما بپیوندید و از تخصص ما در زمینه حرارت استفاده کنید.

  14. عیسی مدنی

    منتظر خدمات حرفه‌ای و محصولات با کیفیت بالا در حوزه المنت‌های حرارتی نباشید. ما با تکیه بر تجربه و تخصص خود، بهترین راه حل‌های حرارتی را به شما ارائه می‌دهیم.

  15. داوود نوروزی

    خرید المنت‌های حرارتی به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای صنایع مختلف بسیار حائز اهمیت است. ما با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مشتری محور، در مسیر خرید مناسب و اطمینان‌بخش شما همراهی می‌کنیم.

  16. سجاد هاشمیان (خریدار محصول)

    هیتر هدف به عنوان منبعی قابل اعتماد برای خرید المنت‌های حرارتی، محصولات با کیفیتی را با قیمت‌های رقابتی به شما ارائه می‌دهد. با اعتماد به خدمات ما، به بهبود کارایی سیستم گرمایشی خود بپردازید.

  17. جواد عسکری

    ترموکوپل‌ها با قابلیت اندازه‌گیری دما در بازه‌های گسترده، ابزاری اساسی در صنایع مختلف می‌باشند. با ارائه ترموکوپل‌های با دقت و قابلیت اطمینان، به شما کمک می‌کنیم تا دمای دقیق را اندازه‌گیری کنید.

  18. علی محمد قادری

    تنوع گسترده محصولات المنت‌های حرارتی ما، شما را قادر می‌سازد تا بر اساس نیازها و مشخصات فنی خود، به راحتی المنت‌های مورد نظرتان را پیدا کنید.

  19. مصطفی رحمانی

    هیتر هدف با تضمین کیفیت و عملکرد برتر، بهترین منابع المنت‌های حرارتی را به شما ارائه می‌دهد. با اعتماد به خدمات ما، به بهبود کارایی سیستم گرمایشی خود بپردازید.

  20. پرویز بابایی (خریدار محصول)

    با هیتر هدف، در بهبود عملکرد سیستم گرمایشی خود حرفه‌ای باشید. المنت حرارتی با کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  21. وحید فاظلی (خریدار محصول)

    المنت‌های سرامیکی با خصوصیات عایق حرارتی بالا و مقاومت در برابر شرایط سخت، راه حلی کارآمد برای انتقال حرارت در برخی از صنایع می‌باشند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

21 reviews for قیمت المنت میله ای و لوله ای با کیفیت عالی

  1. محمد حسین عبدی

    قیمت المنت میله ای هیتر هدف چقدره؟ ممنون میشم پاسخ بدید

  2. Admin_HF

    سلام جناب عبدی. قیمت المنت میله ای متغیره برای استعلام قیمت روز می تونید با شماره 33941136-021 تماس بگیرید.

  3. Admin_HF

    خواهش میکنم. ممنون از اعتماد شما

  4. صنعتگران پارس آباد

    سلام. عزیزان المنت میله ای همون المنت استخریه؟

  5. zakani

    المنت میله ای رو چطوری از هیتر هدف بخریم؟

  6. mohammad hasanzadeh

    کیفیت المنت های میله ای درجه یک بود ممنون از شما.

  7. علی تبریزی

    سلام. شرمنده برای دستگاه های جوجه کشی چه نوع المنتی مناسبه میشه راهنمایی کنید؟

  8. سید ذاکر

    تشکر از شما. یکی از کامل ترین مطالب در مورد المنت میله ای بود

  9. میرزایی

    کیفیت محصولات عالی .ممنون از هیتر هدف

  10. کاظم معصومی

    خیلی ازش راضی ام

  11. رسول احمدیان (خریدار محصول)

    واقعا عالیه قیمتشم از همه جا بهتره

  12. هادی طباطبایی (خریدار محصول)

    هیتر هدف با ارائه ترموکوپل‌های با کیفیت و دقیق، به شما امکان می‌دهد تا در صنایعی مانند پزشکی و صنعتی از دقت و قابلیت اندازه‌گیری دما با استفاده از این ترموکوپل‌ها بهره‌برید.

  13. سجاد سلطانی

    المنت‌های حرارتی با کیفیت از هیتر هدف، به شما امکان می‌دهند تا در سیستم‌های گرمایشی خود عملکرد بهینه را تجربه کنید. به ما بپیوندید و از تخصص ما در زمینه حرارت استفاده کنید.

  14. عیسی مدنی

    منتظر خدمات حرفه‌ای و محصولات با کیفیت بالا در حوزه المنت‌های حرارتی نباشید. ما با تکیه بر تجربه و تخصص خود، بهترین راه حل‌های حرارتی را به شما ارائه می‌دهیم.

  15. داوود نوروزی

    خرید المنت‌های حرارتی به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای صنایع مختلف بسیار حائز اهمیت است. ما با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مشتری محور، در مسیر خرید مناسب و اطمینان‌بخش شما همراهی می‌کنیم.

  16. سجاد هاشمیان (خریدار محصول)

    هیتر هدف به عنوان منبعی قابل اعتماد برای خرید المنت‌های حرارتی، محصولات با کیفیتی را با قیمت‌های رقابتی به شما ارائه می‌دهد. با اعتماد به خدمات ما، به بهبود کارایی سیستم گرمایشی خود بپردازید.

  17. جواد عسکری

    ترموکوپل‌ها با قابلیت اندازه‌گیری دما در بازه‌های گسترده، ابزاری اساسی در صنایع مختلف می‌باشند. با ارائه ترموکوپل‌های با دقت و قابلیت اطمینان، به شما کمک می‌کنیم تا دمای دقیق را اندازه‌گیری کنید.

  18. علی محمد قادری

    تنوع گسترده محصولات المنت‌های حرارتی ما، شما را قادر می‌سازد تا بر اساس نیازها و مشخصات فنی خود، به راحتی المنت‌های مورد نظرتان را پیدا کنید.

  19. مصطفی رحمانی

    هیتر هدف با تضمین کیفیت و عملکرد برتر، بهترین منابع المنت‌های حرارتی را به شما ارائه می‌دهد. با اعتماد به خدمات ما، به بهبود کارایی سیستم گرمایشی خود بپردازید.

  20. پرویز بابایی (خریدار محصول)

    با هیتر هدف، در بهبود عملکرد سیستم گرمایشی خود حرفه‌ای باشید. المنت حرارتی با کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  21. وحید فاظلی (خریدار محصول)

    المنت‌های سرامیکی با خصوصیات عایق حرارتی بالا و مقاومت در برابر شرایط سخت، راه حلی کارآمد برای انتقال حرارت در برخی از صنایع می‌باشند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *